piątek, 10 lutego 2012

Hello :D

Hmm... nie za bardzo lubię początki. Są albo najłatwiejsze, albo najtrudniejsze. Pierwszy post będzie taki odrobinę nijaki, bo trochę o wszystkim, trochę o niczym. Przede wszystkim musicie przyzwyczaić się do moich filozoficznych wywodów, gdyż będą one często gościły w dziwnych i strasznie porąbanych  postach ;D. Life is crazy, a ja muszę się dopasować. Trudno.
Do rzeczy.
O czym będę pisać? Głównie opowiadania, o przeróżnej tematyce... W następnej notce dodam pierwsze, także nie zapomnijcie zajrzeć!

 


10 komentarzy:

  1. powodzenia w prowadzeniu blooga ;)):*
    zapraszaam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O czym masz zamiar prowadzić bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie piszesz :) powodzenia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejne posty, bo zapowiada się ciekawie! i zapraszam do mnei oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą reklamę :*
    Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha.. na mnie mój dziadek mówi Inka :D
    zapowiada się miło, więc czekam na kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha i ty kiepsko zaczynasz? Pierwszy post i 7 komentarzy... nawet u mnie tak nie ma.... niestety :/ Ale zgadzam się masz fajny sposób pisania czekam na kolejną notkę i będę tu zaglądać :) Zapraszam też do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzenia ;D
    Napewno kiedyś tu jeszcze zajrzę, ciekawie się zapowiada : D
    Zapraszam też do mnie i czekam na kolejnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że napiszesz szybko coś konkretnego : >
    ja też cośtam sobie piszę : D

    OdpowiedzUsuń
  10. No to życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Początki zawsze są trudne, ale później będzie z górki :D

    OdpowiedzUsuń